Statystyka

Followers

poniedziałek, 16 września 2013

OH GOD WHY?

Znowu przepraszam Was za brak notek, ale nie mam w ogóle czasu. :C Ciągle ta szkoła. -.- Czegoś można dostać, dzisiaj zadali nam z matmy chyba z 10 zadań..... :/ Nie wiem właściwie co napisać w tej notce, może coś mi wpadnie do głowy w trakcie. :D Dziś nie ćwiczyłam na wf, bo ostatnio byłam trochę chora i zamiast ćwiczyć uczyłam z moją koleżanką maluchy! Było fajnie, poczułam się jak nauczycielka... Chociaż była to informatyka, dałyśmy sobie radę. W szkole ogólnie czekała na mnie niespodzianka, dostałam dużo prezentów. xd A no dlatego, bo....
 W piątek był moje urodzinki, juhu! ;3 Nadal nie wiem o co poprosić rodziców. A może Wy mi pomożecie? Myślałam nad nową komórką, ale no.... sama nie wiem :c POMÓŻCIE! :D
To właście na tyle.. trochę krótki ten post, ale cóż.

2 komentarze:

  1. 10 zadań to chyba nie aż tak dużo :P

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie z matmą podobnie, pani zadała ostatnio tak sporo zadań że całe popołudnie nad nimi siedziałam, jakieś 4 godziny, a gdzie miejsce na inne przedmioty? W takim razie spóźnione życzenia, wszystkiego najlepszego *_*

    OdpowiedzUsuń

~ Weryfikacja obrazkowa zlikwidowana ~
~ Nawet anonimowi mogą komentować posty ~
~ Każdy komentarz = Uśmiech na mojej twarzy ~

Nawet jeden komentarz motywuje. Za każdy komentarz odwdzięczam się, tak samo z obserwacją. Z góry dziękuję c: