Statystyka

Followers

czwartek, 22 sierpnia 2013

Bored

Siemka :)
Ostatnio jakoś nie miałam weny żeby coś pisać... Od kiedy założyłam tumblr'a < obserwuuuujcie! klik > często tam przesiaduję. Te ostatnie 10 dni wakacji staram się spędzić jak najlepiej, ale coś mi nie wychodzi. Kompletnie nie wiem co robić. :/ Ale mam nadzieję, że  to się zmieni, bo moja ciocia wymyśliła żebyśmy jutro pojechali do Skorzęcina ( niedaleko mnie, a jest tam jak nad morzem ), a w sobotę mam rocznicę (niestety nie mogę powiedzieć czego) i wydaję mi się, że będzie baaardzo fajnie. :D
Spójrzcie jaki piękny. <3
Dziś chyba wybiorę się jeszcze po kilka rzeczy potrzebnych do szkoły mianowicie jakieś długopisy itp. Zeszyty, książki i plecak na szczęście już mam, piórnik zamawiam na Allegro.pl, ponieważ znalazłam tam jeden taki śliczny z FCB. <3 O właśnie oglądaliście wczorajszy mecz? :pp
 A tak z innej półki.. Już od dawna namawiam tatę na psa, mam nadzieję, że w końcu będziemy go mieć, gdyż mój tata jest bardziej na TAK, ale jest strasznie leniwy i nie chce mu się szukać sprzedawacyy. :<  Nie uznajcie mnie za jakiegoś dzieciaczka który strasznie chce mieć psa  żeby go poprzytulać itp., a rodzice mają się nim zajmować, to nie o to chodzi! Liczę się z tym, że pies ma swoje potrzeby, jeszcze do tego, miałby być rasy Husky Syberian, więc wiem, że musiałabym z nim nawet biegać i często wyprowadzać. :D
A Wy macie psa? A może jakieś inne zwierzątko? 
Przypominam o moj tumblr, wchodźcie: but88why.tumblr.com


10 komentarzy:

  1. niestety nie oglądałam maeczu, bo całkiem o nim zapomniałam! T.T
    um ... szczerze mówiąc ... ja jeszcze nic nie kupiłam do szkoły xD
    słodziutkie zdjęcie pieska <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ekstra blog ;3 super wygląd ^^ tak mam psa, Nowofunlanda :)! Obserwuję Cię ^^
    artystka-ze-spalonego-teatru.blogspot.com zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny tumblr i życzę ci, abyś w końcu doczekała się Husky'iego ;) Nie wiem jak to się odmienia... Ja mam Labladora <3 Kochany piesek. Mam też Owczarka Niemieckiego, ale on jest dość groźny i na spacery z nim nie wychodzę bez kagańca :)
    oone-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog ^ ^ Ja mam dwa psy (pekińczyka i yorka), świnkę morską i szczurka <3 Uwielbiam zwierzęta

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie ogladalam meczu, bo calkowicie zapomnialam ;c a do szkoly niestety nie mam kupione nic oprocz plecaka.. haha ^^
    ja mam pieska... a ten na zdjeciu jest cudowny *,*

    zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie mam psa, nie oglądałam meczu, a do szkoły mam już wszystko...

    http://magia-urody-i-stylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie mam psa, a chciałabym mieć Goldena Retrivera. Mam kota :3
    DO szkoły nie mam tylko przyborów, torbę i książki już kupiła. Sama ostatnie dni wakacji spędzam nad morzem, więc myślę, że ich nie marnuję, a meczu nie oglądałam :)
    Miłej rocznicy :)
    Pozdrawiam <3

    http://szukajac-perfekcji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja obejrzałam połowę meczu ; )
    Ja mam pieska - Yorka, mimo tego, że to małe zwierze to i tak należy poświęcać mu dużó czasu.
    Mam nadzieję, że w końcu dostaniesz psa ; )
    + obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej wiem że nie jesteś początkująca ale nominowałam cię do Libster Blogger Award
    więcej informacji: chcolatehunter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudowny pies kocham takie psiaki .
    mojmozg13.blogspot.com
    jejkalendarzwspomnien.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń

~ Weryfikacja obrazkowa zlikwidowana ~
~ Nawet anonimowi mogą komentować posty ~
~ Każdy komentarz = Uśmiech na mojej twarzy ~

Nawet jeden komentarz motywuje. Za każdy komentarz odwdzięczam się, tak samo z obserwacją. Z góry dziękuję c: