Statystyka

Followers

sobota, 24 sierpnia 2013

I need some things....

Cześć ludzie! :D
Ostatnio jakoś nie natchnęło i zrobiłam listę rzeczy których potrzebuję lub które bym chciała. :)))
Na początek..... Od dawna chcę nauczyć się jeździć na desce, już trochę umiem, bo kiedyś trenowałam, ale zapomniałam jak to jest. xd Dlatego nr 1 na mojej liście jest deska. Muszę poszukać jakiejś na Allegro lub zobaczyć u nas w sklepie sportowym. Na początku zastanawiałam się nad longboard'em (jeśli nie wiesz wpisz sobie w grafike co to) , ale jest dosyć drogi bo cena to ok. 200zł.
Kolejną rzeczą są nike, które przydały cy się na jesień. Chociaż mam skórzane brązowe Conversy, sądzę, że później byłoby mi w nich trochę zimno. :/
Może wiecie dokładnie jak nazywają się
<-----
takie modele nike?
Nie wiem ile kosztują, ale pewnie coś ok. 100-150 zł, lecz ja nie muszę się tym martwić, bo jeśli chodzi o buty, mój tata jest kochany i kupi mi praktycznie każde. ♥ ( Conversy skórzane kosztowały ok. 400 zł :o, ale kupowałam je rok temu kiedy dopiero wyszły)  Nie sądźcie teraz, że się chwale czy coś w tym stylu, ale mój tata po prostu taki jest, że woli kupować mi buty oryginalne, ponieważ się nie szybko nie rozwalają. :)
Naastępnie, czapka która mi się bardzo podoba, czyli czapka "krasnal", od dawna się na nią czaję, ale w lato było bez sensu ją kupować, teraz będzie robić się chłodniej, więęęc w końcu muszę ją zamówić. Poradźcie tylko... Lepiej kupic czarną z jakimś napisem np. "OH." czy kolorową?
Nie jest droga, jakieś 30 zł, ja kupuje na Allegro.pl.
No i ostatnia, ale najważniejsza, o której już wiecie z poprzedniego posta...
HUSKY! <3 Muszę w końcu namówić tatę.....
To chyba na tyle. Troche długi wyszedł ten post, mam nadzieję, że go przeczytacie i poradzicie w niektórych kwestiach. :)
Przepraszam, za powtórzenia, ale pisałam "na szybko".
Wszystkie zdjęcia wzięłam z mojego tumblr'a, zapraszam: but88why.tumblr.com

12 komentarzy:

  1. Świetny blog :) Ja mam husky'ego, cudowny jest ♥

    Zapraszam http://ariana-news.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Może najpierw kup buty. Chyba bardziej Ci się przydadzą.
    Zapraszam również do mnie:http://bedziepieklobaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam psy rasy Husky. Są piękne. A te oczyska.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, ze poczułam chęć napisania listy rzeczy, które chcę mieć. Wiem, podzielę je na takie które chcę i są mi potrzebniejsze i takie, które mogą zaczekać. :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Husky są takie piękne...

    http://magia-urody-i-stylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam wielorasowego psa, ale jego ojciec był rasy husky ;*
    To są piękne psy *u*

    +obserwuję i liczę na rewanż ;33

    Carolllines.blogspot.com

    Za KAŻDY komentarz i obserwację ODWDZIĘCZAM się TYM SAMYM!!!

    Carolllines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominuję do LBA , zaraz pjawi się post !

    http://zeta354.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeżdżę na desce :] To znaczy, nie wiem czy to tak można nazwac, nie mam warunków, jeżdżę rzadko a oja deska jest chińska : /
    Buty zajebiste *.* tak sao czapka. A o takim psie też arzę, jeszcze z jednym okiem brązowym, drógim niebieskim. Albo wybrałaś przymadkowo, wszystko, co mi się bardzo podoba, albo mamy dużo wspólnego :D
    chodnikiem-wszystkiego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie czarna z jakimś napisem :D Na desce nie jeżdżę, może też spróbuję za jakiś czas ;)

    http://my-own-little-worldx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ten cały must have jest taki jak prawie mój :)

    zapraszam mam nadzieje że ci się spodoba http://jukaandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. szczerze mowiac to chcialabym wszystkie rzeczy ktore tutaj wymienilas, haha ^^

    zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post i wygląd bloga oczywiście obserwuję . Pozdrawiam i zapraszam do siebie .
    mojmozg13.blogspot.com
    +
    jejkalendarzwspomnien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~ Weryfikacja obrazkowa zlikwidowana ~
~ Nawet anonimowi mogą komentować posty ~
~ Każdy komentarz = Uśmiech na mojej twarzy ~

Nawet jeden komentarz motywuje. Za każdy komentarz odwdzięczam się, tak samo z obserwacją. Z góry dziękuję c: