Statystyka

Followers

piątek, 16 sierpnia 2013

Nails

Hej! 8)
Wczoraj wróciłam z wakacji.. Szczerze mówiąc trochę się zawiodłam, bo w ostatnim poście były tylko 3 komentarze. :c Mam nadzieję, że teraz będzie lepiej! :D Postanowiłam, że dziś pokarzę Wam kilka pomysłów na pomalowanie paznokci.
 Ten sposób mi się chyba najbardziej podoba. c: Najpierw malujemy paznokcie na jakikolwiek kolor (wg mnie najlepiej wygląda żółty) Naklejamy na to cieniutkie kawałki taśmy i malujemy na czarno. <jak na obrazku>
 Tutaj widzicie to samo co do góry, tylko troche "kreatywniejszy". Myślę, że sami zorientujecie się o co tu chodzi.
Literki na paznokciach też są baaardzo ładne. Kilka kropelek wódki nalewamy na wacik, przykładamy wycięty skrawek gazety, dociskamy do paznokci i malujemy bezbarwnym lakierem.






Przepraszam, że tak mało, ale muszę lecieć. Komentujcie :*


4 komentarze:

  1. ciekawy post ;> czekam na kolejną notke od ciebie, bo fajny blog ;)
    obserwujemy?
    ZAPRASZAM DO SIEBIE!
    http://yelloow-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne paznokietki

    Obswerujemy?
    Zapraszam!
    http://magia-urody-i-stylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te paznokcie, koniecznie sobie takie zrobię, tylko najpierw muszę lakiery kupić xd

    http://my-own-little-worldx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te paznokcie *-* Jak zapuszczen wystarczajaco dlugie to sobie takie zrobie :3 ! hihihi Nazwa bloga to jedna z moich ulubionych piosenek a w tle leci kolejna :3
    POZDRAWIAM Z HOLANDII
    FRAMLII.BLOGSPOT.COM
    AKCEPTUJE OBSERWACJA = OBSERWACJE

    OdpowiedzUsuń

~ Weryfikacja obrazkowa zlikwidowana ~
~ Nawet anonimowi mogą komentować posty ~
~ Każdy komentarz = Uśmiech na mojej twarzy ~

Nawet jeden komentarz motywuje. Za każdy komentarz odwdzięczam się, tak samo z obserwacją. Z góry dziękuję c: