Statystyka

Followers

sobota, 10 sierpnia 2013

School time

To dopiero połowa wakacji, a i tak trzeba myśleć o szkole. :c Pomyślałam, że zrobię posta w którym pokażę Wam moje przygotowania.. (tak,tak, post od Lucy, nie musicie wypominać)
Jeszcze wszystkiego nie mam, bo narazie pakuje się na kolejne wakacje, tym razem z przyjciółką. <3 A tak odbiegająć od tematu.. Postanowiłam sobie, że schudnę i właśnie włączył mi się alaarm z przypomnieniem o bieganiu, więc muszę się sprężyć z tą notką. xd Ogólnie mogła bym dokończyń pisanie, jak wrócę, ale zajmie mi to dużo czasu, bo ćwiczę też piłkę nożną (sama) i pewnie wróce ok. 15, a potem wychodzę i w domu bd o 20. :))
Dobra, wracając....
Podręczniki mam używane, stwierdziałam, że tak będzie lepiej, bo więcej kasy $$ rodzice przeznaczą na nowe ciuchy. :pp
Zezytów mam pełno, zawsze kupuje więcej, właściwie to wszystkie które mi sie spodobaja,wybieram najładniejsze,  reszte zostawiam na potem. Kupowałam w Emipku, Selgrosie i normalnych kioskach.


Plecaak mam z Nike, niestety zdjęcia nie mam. :/
Przejdźmy to tych "ciekawszych" rzeczy. Wiele z Was nie wie, jakie robić proste i szybkie fryzury do szkoły..
Ja praktycznie zawsze mam je rozpuszczone, ale zdarza się, że rano nie mam co robić i coś tam kombinuję z włosami.                                                                      



O tej fryzurze można powiedzieć, że jest dosyć "elegancka", ale to nie prawda, często ją robię i wygląda bardzo ładnie. Wystarczy, że z dwóch stron, z przodu, weźmiemy dwa kosmyki, "wzirujemy", zaciągniemy na tył i zepniemy albo kokardą <jak na obrazku>, albo poprostu przypniemy wsówką, a reszte póścimy.






Bandamki są modne już od  dawna i są BARDZO praktyczne. Każdy kto jeszcze jej nie ma, gorąco zachęcam do kupna.









Warkoczyk z grzywki. Wystarczy zapleść warkocza i przypiąć go do włosów. Zajmie Wam max. 5 min., a wygląda prześlicznie i delikatnie. :)





Przepraszam, że dziś tak krótko, ale jak wiecie muszę iść biegać. Mam nadzieję, że bd dużo komentarzy, z nad morza wracam za 4 dni i dopiero wtedy pojawi się kolejna notka. Sugerujcie co mogło by się w niej znaleźć?
A i jeszcze jedno, mój tumblr, który założyłam wczoraj: tumblr *klik*wchodźcieee. :3


3 komentarze:

  1. Podoba mi się Twój design (: Obserwuję (:

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, po przeczytaniu notki mam ochotę poeksperymentować z moimi włosami. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do Versatile Blogger Award. Więcej informacji znajdziesz tutaj: http://moj-maly-manhattan.blogspot.com/2013/08/the-versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń

~ Weryfikacja obrazkowa zlikwidowana ~
~ Nawet anonimowi mogą komentować posty ~
~ Każdy komentarz = Uśmiech na mojej twarzy ~

Nawet jeden komentarz motywuje. Za każdy komentarz odwdzięczam się, tak samo z obserwacją. Z góry dziękuję c: