Statystyka

Followers

czwartek, 29 sierpnia 2013

Bored

Heej Wam! :D Co tam u Was? Przepraszam, że tak rzadko dodaje posty, ale jakoś nie mam pomysłów na notki. ;/ Właściwie to sama nie wiem co znajdzie się w tej. ;))
Wczoraj byłam na zakupach... Kupiłam czapkę, o taką>
, więc jeden "punkt" z mojej listy "potrzebnych" rzeczy jest spełniony. xd Znalazłam ją w sklepie New Yorker, za 19.99 zł. Według mnie nie jest to duża suma. Możecie też nabyć ją na allegro, o tu: kilk
Kupiłam też dużo innych rzeczy, ale nie mam ich zdjęć.. Może niedługo pójdę na jakąś sesję czy coś i dodam. Właściwie mam Wam dużo do pokazania, więc muszę w końcu się ruszyć, wziąć aparat i wszystko sfotografować. :p
A no i najważniejsza rzecz! Już za 3 dni (Jejku jak to szybko zleciało, a ja myślałam, że jeszcze jakiś tydzień :c) szkoła, więc musiałam kupić nowy piórnik.. O to on:
Śliczny, prawda? Jeżeli nie lubisz FCB, nie hejtuj, każdy ma prawo do własnego zdania. -,- A jeśli jesteś fanem Barcy tak jak ja, zapraszam na Allegro: klik
Robi się coraz zimniej. :((( Spójrzcie jaka u nas pogoda...
Mam nadzieję, że się polepszy i qw rozpoczęcie roku padać nie będzie! :/
To chyba wszystko co chciałam Wam powiedzieć. :)
Zapraszam na mojego tumblra- klikklikklik

7 komentarzy:

  1. czapka jest boska *o* też chce taką!

    http://schizophrenicaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki świetny piórnik <3<3<3 zazdroszczę :) może w przyszłym roku sobie taki kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. czapka jest the best :) gdzie ją kupiłas ???? jesli mozna wiedziec :)
    zapraszam do mnie :)http://gusus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. same beanie są fajne, ale motyw wąsów dla mnie mocno przereklamowany

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do czapki to taką samą chcę,tylko z napisem DIE.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. też kibicuję Barcelonie, ale nie to, że jestem jakąś mega fanką :)

    OdpowiedzUsuń

~ Weryfikacja obrazkowa zlikwidowana ~
~ Nawet anonimowi mogą komentować posty ~
~ Każdy komentarz = Uśmiech na mojej twarzy ~

Nawet jeden komentarz motywuje. Za każdy komentarz odwdzięczam się, tak samo z obserwacją. Z góry dziękuję c: